اخبار پرداخت

ساخت وبلاگ

زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain)، که به اختصار به آن BSC نیز می گویند، نام یک شبکه بلاکچین است که صرافی بایننس، آن را به وجود آورده است. شبکه BSC تقریبا مشابه با شبکه بلاکچین اتریوم است. از این شبکه می توان به عنوان بستری برای راه اندازی قرارداد های هوشمند و نرم افزار های غیر متمرکز استفاده کرد. در این مقاله از تتر ایران، به تمام ویژگی های زنجیره هوشمند بایننس اشاره شده است. 

زنجیره هوشمند بایننس (BSC) چیست؟

زنجیره هوشمند بایننس چیست

شبکه های بلاکچین غیرمتمرکز، محدودیت ها و نواقصی دارند که مهم ترین آن ها عدم مقیاس پذیری، سرعت پایین انجام تراکنش ها و بالا بودن کارمزدشان است. در سال 2019 و با وجود چنین مشکلاتی، صرافی بایننس شبکه ی بلاکچین جدیدی را به نام شبکه زنجیره بایننس اضافه نمود. در این شبکه، بستری برای راه اندازی قرارداد های هوشمند و نرم افزارهای غیر متمرکز فراهم شد. چنانچه موسسان این شبکه آگاهی داشتند، غیر متمرکز بودن و مقیاس پذیری بالا به طور هم زمان در یک شبکه برقرار نمی شد. پس در این راستا، شبکه ی جدیدی را با نام زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) تاسیس نمودند. این شبکه که به شبکه BSC نیز معروف است، به صورت موازی با شبکه قبلی آن ها عمل می کند و یک پلتفرم منحصر به فرد برای ساخت نرم افزار های غیر متمرکز و محصولات DeFi است. این شبکه توسط صرافی بایننس در سال 2020 تاسیس شد و اکنون به عنوان دومین شبکه در صرافی بایننس فعالیت می کند. ارز دیجیتال اصلی شبکه BSC، ارز دیجیتال BNB می باشد که رمزارز اصلی این صرافی نیز است. زنجیره هوشمند بایننس (BSC) در موازات با زنجیره بایننس (BS) در حال اجرا است، ولی ویژگی های زنجیره هوشمند بایننس، بیشتر از زنجیره بایننس است که آن را متمایز می کنند. از جمله ی آن موارد می توانیم به سازگاری با قرار دادهای هوشمند اشاره کنیم. جالب است بدانید، حرکت بین این دو به پلی به نام Binance Bridge نیاز دارد. پل بایننس، می کوشد تا تعامل پذیری بین چندین بلاکچین را برقرار کند و به معامله گرها اجازه می دهد تا داراریی های رمزنگاری خود را به توکن های رپد و زنجیره هوشمند بایننس تبدیل و مبادله کنند. 
رپد توکن ها، به معامله گران اجازه می دهند تا از ارزها و سایر بلاکچین ها در یک زنجیره ی دیگر استفاده کنند. 

آشنایی با BNB (بایننس کوین)

چنانچه خواستار این هستید که شبکه BSC را با شبکه BC اشتباه نگیرید، بایستی اطلاعاتی در رابطه با بایننس کوین داسته باشید. بایننس کوین که با نام BNB شناخته شده است، توکن اختصاصی شبکه بایننس است و در سال 2017 به بازار عرضه شده است. انجام تراکنش ها در این شبکه در پی سوختن توکن های BNB انجام می شود. اگر شما از صرافی بایننس استفاده می کنید، می توانید برای پرداخت هزینه های خود از بایننس کوین استفاده نمایید. 

ویژگی های شبکه هوشمند بایننس

همانطور که اشاره شد شبکه BSC، قابلیت های بسیار جذابی را ارائه می کند که در ادامه به طور جامع به آن ها می پردازیم؛
- بلاکچینی مستقل دارد: شبکه BSC، به طور موازی با شبکه BS در حال فعالیت است اما چنانچه، شبکه BS از کار بیافتد، این شبکه همچنان به طور مشتقل به فعالیت خود ادامه می دهد.  خرید تتر
- کارمزد کم: در شبکه هوشمند بایننس، به علت نیمه متمرکز بودن آن علاوه بر سرعت بالا، شاهد کارمزد کم نیز هستید. 
- سازگاری با اتریوم: تمامی قرارداد هایی که با اتریوم سازگار هستند، توسط BSC پشتیبانی می شوند.
- قابلیت استیکینگ: این شبکه علی رغم این که یک راه حل لایه 2 نیست، می تواند کاملا آزادانه و بدون اصطکاک با شبکه BC ارتباط برقرار کند. که این امر منجر می شود که کاربران به راحتی ارزهای دیجیتال خود را بین شبکه های BSC و BC جا به جا کنند.
- بدون خطا و تاخیر است: این شبکه با ماشین مجازی ارز دیجیتال اتریوم (EVM) سازگار است و از توان عملیاتی بیشتری نسبت به شبکه BC برخوردار می باشد. 

الگوریتم اجماع زنجیره هوشمند بایننس چیست؟ 

الگوریتم اجماع در تلاش است تا در میان مشارکت کنندگان هماهنگی ایجاد کند، در زنجیره هوشمند بایننس تمامی اطلاعات ذخیره شده توزیع شده اند، به همین دلیل نیز تمامی افراد موظف هستند تا در ابطه، با صحت اطلاعاتی که در شبکه ذخیره شده است به اجماع برسند. بایننس اسمارت چین، از الگوریتم اجماع اثبات اعتبار (Proof-Of-Authority) استفاده می نماید. چنانچه به طور دقیق تر به این موضوع بپردازیم، شبکه زنجیره هوشمند بایننس، یک ترکیب از الگوریتم های DPoS و PoA را برای الگوریتم اجماع خود برگزیده است. فاصله ی زمانی ایده آل میان دو بلاک ایجاد شده یا همان بلاک تایم هدف، در این شبکه ی منحصر به فرد کمتر از 5 ثانیه است. معامله گران منتخب برای تبدیل شدن به نود شبکه، باید رمز ارز BNB را استیک و یا سپرده گذاری کنند. بایننس اسمارت چین در مجموع 21 نود تایید کننده دارد که توسط بایننس انتخاب شده اند. تمامی این نود ها باید BNB را استیک کنند. در زنجیره هوشمند بایننس، پاداش ایجاد بلاک جدید تنها کارمزد تراکنش هایی است که در آن بلاک ذخیره شده است؛ درست بر خلاف شبکه بیت کوین که به ازای استخراج هر بلاک، مقداری بیت کوین به عنوان پاداش دریافت می کند. 

تفاوت بین بایننس چین و بایننس اسمارت چین

دلیل ایجاد زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) این است که، زنجیره بایننس تنها به عنوان یک DEX با کارایی بالا معرفی شده بود در صورتی که زنجیره هوشمند بایننس به عنوان یک زنجیره ی سفارش در نظر گرفته شده است تا بسیار سریع باشد و قادر است صد هزار سفارش در هر ثانیه انجام دهد و آن ها را تایید کند. در نهایت زنجیره هوشمند بایننس، به عنوان یک زنجیره موازی که از قرارداد های هوشمند سازگار با اتریوم پشتیبانی می کند منتشر شد. 

پروژه ها و رقابت شبکه BSC

تفاوت بین BSC و شبکه های دیگر

شبکه زنجیره هوشمند بایننس دارای ویژگی های زیادی است، به دلیل همین ویژگی های متمایز تیم توسعه دهنده ی آن، بلاکچین را در اختیار بسیاری از پروژه های غیرمتمرکز قرار داد. پروژه های زیادی از جمله، کاوا، ریالتو، چپل، انکر، چین لینک، بند پروتکل و سوایپ بر بستر این بلاک چین ایجاد شد. 
شبکه زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، به عنوان رقیب اصلی دو شبکه معروف ERC20 و TRC20 شناخته می شود. همان طور که مستحضر هستید، شبکه ERC20 در حال استفاده از حداکثر ظرفیت خود است و تراکنش هایش نیز با کندی مواجه شده است. این وقایع و عرضه نشدن اتریوم دو موجب گشته تا پروژه های ERC20 به بلاکچین ارز های دیجیتال کاردانو و پولکادات مهاجرت کنند. شبکه TRC20 نیز از شبکه اتریوم عملکرد بهتری دارد، اما شبکه ERC20 به دلیل قدمتی که در این عرصه دارد از محبوبیت و مخاطب بیشتری برخوردار است. در مجموع، شبکه BSC عملکرد بهتری از لحاظ تکنولوژی نسبت به رقبایش دارد، پس در صورتی که اتریوم با این شرایط به کارش ادامه دهد، زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) از بلاک چین اتریوم پیشی می گیرد.

Reference : tetheriran

اخبار پرداخت...
ما را در سایت اخبار پرداخت دنبال می کنید

برچسب : زنجیره هوشمند بایننس, نویسنده : امیر علی یوسفی pardakhtnew بازدید : 96 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:21

اگر می خواهید فروش اینترنتی بیشتری داشته باشید، باید کار روی سئو سایت خود را جدی بگیرید. سئو (SEO) یا بهینه سازی سایت برای موتور جست و جو، مهم ترین عامل در جذب ترافیک بیشتر و در نهایت افزایش فروش سایت است.

چگونه سئو سایت را بهبود ببخشیم؟

چگونه سئو سایت را بهبود ببخشیم؟

در این مقاله قصد داریم مهم ترین عوامل در بهبود سئو سایت را برای شما شرح دهیم. تمامی این موارد به صورت تجربی توسط متخصصان سئو در سراسر جهان جمع آوری شده است و برخی از آن ها نیز توسط خود گوگل اعلام شده است. به صورت کلی انجام این موارد تاثیر فوق العاده ای بر روی سئو سایت شما دارد، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.


پاسخ درست به نیاز کاربر، آینده اول و آخر سئو

پاسخ درست به نیاز کاربر

تقریبا تمامی آپدیت ها و الگوریتم هایی که گوگل در طی این سال ها انجام داده است، یک هدف واحد را دنبال می کنند و آن هم پاسخ درست به نیاز کاربر می باشد. در آپدیت 2022 گوگل نیز مشاهده شد که قابلیت سرچ تصویری و Golden result نیز در راستای پاسخ بهتر به نیاز کاربران، در دسترس قرار گرفته است. البته که گوگل استراتژی درستی را در پیش گرفته است، چرا که تنها دلیل موفقیت و پیشرفت گوگل همین محبوبیت و کارایی بالا برای کاربران است. پس اگر می خواهید همواره سایت شما در رتبه های برتر گوگل باشد، می بایست محتوا، محصولات، خدمات و... سایت خود را به طور کامل در جهت پاسخ بهتر به نیاز کاربر، بهینه سازی کنید. اشتباهی که بیشتر افراد تازه کار انجام می دهند این است که، فراموش می کنند محتوا باید در گام اول برای کاربران بهینه شود بعد برای گوگل. یکی از همین موارد کیوُرد اِستافینگ (Keyword Stuffing) است.می دانیم که استفاده از کلمات کلیدی در دل محتوا یکی از موارد مهم سئو محتوا از نگاه گوگل به شمار می رود، اما اگر بیش از اندازه از کلمات کلیدی در محتوا استفاده کنیم و محتوا از حالت روان خوانی خارج شود، کیوُرد اِستافینگ رخ می دهند که امتیاز منفی برای سایت است.


سرعت سایت، عامل مهم از نگاه گوگل و کاربر

سرعت لود سایت

شاید بیان اینکه سرعت وب سایت شما در سئو سایت بسیار تاثیر گذار است، کمی تکراری به نظر برسد، اما فاکتور سرعت سایت چندین سال پی در پی است که در صدر فاکتور های مهم در سئو سایت قرار دارد و خود گوگل هم تاکید زیادی بر روی این موضوع دارد. برای برسی سرعت صفحات وبسایت خود می توانید از سایت gtmetrix استفاده کنید. این سایت سرعت صفحات شما را با سرور کشور های مختلف برسی می کند و حتی به شما اعلام می کند که دلیل کندی صفحات شما چیست. عمده دلایلی که موجب کاهش سرعت صفحات سایت شما می شود عبارت اند از: حجم بالای CSS، استفاده از پلاگین های زیاد، تصاویر با حجم بالا، کندی پاسخ سرور، هاست نا مناسب و... می باشد. در نهایت این سایت نمره هایی با توجه به فاکتورهای مشخصی، به هر کدام از صفحات سایت شما می دهد که این نمره ها می تواند ملاک مقایسه ای باشد که متوجه شوید آیا سرعت سایت شما مناسب است یا خیر.


تولید محتوای مداوم، رمز موفقیت سایت

تولید محتوای استاندارد

شاید گفتن جمله <محتوا پادشاه سئو سایت شما است> تکراری به نظر برسد اما واقعا همین طور است. اگر بخواهیم سفید ترین مدل سئو سایت را در انجام یک کار خلاصه کنیم، همین تولید محتوای مداوم است. مهم ترین تاثیر تولید محتوای مداوم این است که سایت شما ترافیک بیشتری دریافت می کند و در نهایت موجب می شود تا فروش بیشتری داشته باشید. در واقع این محتوای سایت شما است که حکم کانال ورود مخاطب به سایت شما را دارد. لذا تولید محتوای منظم را در دستور کار خود قرار دهید. تولید محتوای مداوم باعث می شود تا سایت شما نزد گوگل اعتبار بیشتری پیدا کند و بودجه خزش بیشتری به سایت شما تعلق گیرد. بودجه خزش به تعداد خزنده هایی گفته می شود که گوگل در فاصله های زمانی مختلف به سایت شما می فرستد. لذا هرچه محتوای با کیفیت بیشتری تولید کنید، می توانید خزنده های گوگل را بیشتر به سمت سایت خود جذب کنید و در نهایت در رتبه های برتر گوگل قرار گیرید.


لینک سازی داخلی، مسیر سبز سئو

لینک سازی داخلی

وقتی حرف از لینک سازی می شود، ابتدا لینک سازی خارجی و خرید رپورتاژ به ذهن می رسد، اما شاید از اهمیت و قدرت لینک سازی داخلی خبر نداشته باشید! شاید خرید رپورتاژ و لینک سازی خارجی بتواند در زمان کمتر شما را به رتبه های برتر گوگل برساند اما تاثیر لینک سازی داخلی در طولانی مدت بسیار فوق العاده است. لینک های داخلی را به عنوان ریلی برای خزنده های گوگل در نظر بگیرید، هر چه لینک سازی بیشتری داشته باشید و روی کلمات کلیدی به مقالات و دیگر صفحات سایت خود لینک دهید، خزنده های گوگل راحت تر به صفحات شما دسترسی خواهند داشت، البته توجه داشته باشید که خود لینک سازی داخلی نکاتی را در بر دارد که در مقاله ای مجزا به آن خواهیم پرداخت. پس لینک سازی داخلی را دست کم نگیرید و همواره به طور استاندارد آن را انجام دهید. لینک سازی داخلی مسیر سبز رسیدن به رتبه های برتر گوگل می باشد.


تکنیکال سئو، ساختار روشن سایت

تکنیکال سئو

قطعا تمامی موارد سئو تکنیکال در این بخش جا نخواهد شد اما در اینجا قصد داریم چند مورد از مهم ترین عوامل سئو تکنیکال را برای شما شرح دهیم. ساختار URL ها یکی از همان موارد است، توصیه می کنیم ساختار URL های خود را حدالمکان کوتاه کنید و کلمات کلیدی خود را در آدرس مقالات خود جای دهید. ساختار سایت یا نموارد خزش سایت یکی دیگر از موارد سئو تکنیکال به شمار می رود که باید به بهینه ترین شکل ممکن ساخته شود تا خزنده های گوگل به راحتی به تمامی بخش های سایت شما دسترسی داشته باشند. البته ویرایش روی سایت مپ و ساختار سایت، نیاز به تخصص دارد و نباید بدون داشتن دانش لازم روی آن تغییراتی اعمال کنید. مهم ترین عامل در سئو تکنیکال نیز موبایل فرندلی است. می دانیم که بیشتر کاربران در سطح اینترنت از موبایل استفاده می کنند. پس باید سایت شما در قالب گوشی بهم ریخته نباشد و به خوبی در موبایل نمایش داده شود تا عمده کاربران سطح اینترنت را از سایت خود راضی نگه دارید. توجه داشته باشید که موبایل فرندلی بودن یا نبودن صفحات سایت شما را گوگل نیز متوجه می شود و چنانچه گوگل متوجه شود صفحه ای از سایت شما موبایل فرندلی نیست، احتمال اینکه آن صفحه را از نتایج سرچ موبایل کنار بگذارد، بسیار زیاد است. درگاه پرداخت


سئو خارجی، مسیر تیره تر اما قابل استفاده

لینک سازی خارجی

درست است که سئو خارجی و به خصوص لینک سازی خارجی به عنوان یکی از روش های سئو کلاه خاکستری و سیاه محسوب می شود اما نمی توان از آن غافل بمانیم. اما توجه داشته باشید که اهمیت مواردی که قبل تر بیان شد، به مراتب بیشتر از سئو خارجی است. لذا توصیه می کنیم که در گام اول مواردی که در بالا بیان شد را بر روی وب سایت خود پیاده کنید و در گام بعدی به سراغ سئو خارجی بروید. لینک سازی خارجی و رپورتاژ از معروف ترین موارد سئو خارجی محسوب می شوند که در رسیدن سایت شما به رتبه های برتر گوگل در کلمات کلیدی، بسیار موثر است. سعی کنید کمپین های رپورتاژی خود را در ماه های متوالی تقسیم کنید تا لینک های خارجی مستمر بگرید. همچنین از طریق شبکه های اجتماعی خود به صفحات سایت خود اینک دهید و تولید محتوا در سیستم های بلاگ دهی را فراموش نکنید.


جمع بندی: در این مقاله سعی کردیم مهم ترین عوامل موثر بر روی سئو سایت را به طور کلی برای شما شرح دهیم. در مقالات آینده قصد داریم هر کدام از این موارد را به طور تخصصی در مقالات مجزا مورد برسی قرار دهیم، پس مقالات پی فا را دنبال کنید. اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و به دنبال یک درگاه پرداخت امن برای وب سایت و شبکه های اجتماعی خود می گردید، پی فا یکی از بهترین شرکت های پرداخت یار است در رابطه با درگاه پرداخت اینترنتی، خدمات متنوعی را به شما ارائه می دهد.

Reference : payfa

 

اخبار پرداخت...
ما را در سایت اخبار پرداخت دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : امیر علی یوسفی pardakhtnew بازدید : 111 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:21

قابل توجه کاربران کیف پول سیف پل، طبق اطلاعیه ی سایت رسمی سیف پل این کیف پول تغییرات مهمی را در قوانین تایید هویت خود اعمال کرده است. 
در تاریخ 29 مرداد 1400 بایننس اعلام نمود که برای استفاده از خدماتش نیاز به احراز هویت است، از این رو کاربران به استفاده از بایننس سیف پل روی آوردند دلیل این اقدام این بود که، استفاده از بایننس از طریق کیف پول سیف پل نیازی به احراز هویت نداشت. 
کیف پول سیف پل (SafePal) اولین کیف پول غیر متمرکز ارز دیجیتال است. این کیف پول از سال 2019 فعالیتش را به طور رسمی آغاز کرده است و به دو صورت نرم افزاری و سخت افزاری وجود دارد. در سال 2020 نیز نسخه موبایلی این کیف پول ارائه شد. بایننس، به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های تجاری به طور مداوم در حال به روز رسانی و پیشرفت خدماتش است، بایننس در تلاش است برای افزایش امنیت و حفاظت کاربرانش تغییراتی را در سیف پل اعمال کند که به شرح زیر می باشد: 
- از تاریخ 12 می 2022، تمامی کاربران برای انجام هرگونه معاملات موظف به تکمیل تاییدیه میانی هستند. 
- از تاریخ ذکر شده ، کاربران فعلی سیف پل که هنوز تاییدیه میانی را تکمیل نکرده اند به طور موقت تنها مجوز برداشت را دارند و پس از تکمیل این تاییدیه، می توانند معاملات خود را در سیف پل انجام دهند. 
- این تغییرات تنها برای Binance Trading dApp اعمال می شود و تمامی خدمات dAppstore و موارد دیگر تحت تاثیر قرار نمی گیرند. 

هشدار کیف پول سیف پل به کاربرانش

طبق توصیه ی سیف پل به کاربران، بهتر است برای جلوگیری از تاخیر در فرآیند تایید و محدودیت در دسترسی، تاییدیه میانی بایننس خود را تکمیل کنید. اما نگران دارایی خود در این کیف پول نباشید، زیرا سیف پل این شرایط را برای کاربرانش فراهم کرده است که در صورت عدم انجام تاییدیه میانی، می توانند دارایی و موجودی خود را برداشت کنند.
لازم به ذکر است که کیف پول سیف پل این اقدامات را در راستای حمایت و پشتیبانی از تلاش های بایننس در شناخت مشتری و مبارزه با پولشویی اعمال می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تاییدیه میانی و آموزش آن می توانید مقاله آموزش احراز هویت بایننس در سبف پل را از تتر ایران را بخوانید. 

منبع:تتر ایران

اخبار پرداخت...
ما را در سایت اخبار پرداخت دنبال می کنید

برچسب : احراز هویت بایننس در سیف پل, نویسنده : امیر علی یوسفی pardakhtnew بازدید : 66 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:28